2 Ekim 2015 Cuma

iş kadınını siken azgın koca

Kate ve sinirli küçük arazi baroness Pazar gecesi gitmişti nerede? Ben Madison soran idealiyle flört etmişti, ama ben iyelik veya brazzers meraklı görünüyor ve uzak Madison korkutmak istemedim. "So sen ve Madison ve onun arkadaşları Geçen gece nereye gittin?" Ben sadece boşta konuşma yapıyordu sanki ben sordum. Sonuçta, Gemma Madison hakkında sordu ve o birşeyler ikisi arasında olduğuna inanmaya götürdü."Davey," diye yanıtladı. "Siz Davey için onu ve arkadaşlarını getirdi?" Ben kavramı ile kafası karışmış. Davey. Yasadışı, kulübün saat sonra ve orada bir "yeni bir kişi" almak için neredeyse saygısızlık oldu. "Evet" "Peki Davey bununla iyiydi?" "Evet. Ben ilk sordum." "Ah, iyi sanırım. "" Merak etmeyin. Davey o kapsamış, "diye bana güvenceverdi." Bununla ne demek istiyorsun? " Ben yüksek sesle merak "Hepimiz konuşmak istedim. Sadece merak etmeyin. Hiçbir şey, şimdi ben bunu ve ben de bu konuda konuştuk zamanı geldi sanırım, brazzers" Gemma dedi. İşte burada, diye düşündüm, gelir Gemma geri holding oldu buydu. "Madison ve Margot kadın şehrin içinden marina ve gayrimenkul derin bağları var. Madison kardeşi George şehir ve devlet ile çekme vardır ve Davey hepsinin üzerinde kir var ve oldukça onlarla bazı karşılıklı yarar fırsatları yapacak ve bizimle ve belki, sadece belki, süreç içinde eski mahalle bazı kaydedin. "Vay be, ben. Bu bazı gerçek ağır şeyler kendi kendime düşündüm. Kendimi söylediğini duydum, "biz burada bahsediyoruz kir ne tür bilmek istiyorum" Ben yüzde yüz emin değilim ", ama bu ile ilgisi yoktur imar ve kuralları bükme Margot ile dolandırıcılık ve sadece kişisel kazanç kadarıyla yeni kız arkadaşı Madison kadar uzanan ilgilidir. O bazı gayrimenkul fırsatları kapatın ve bazı inşaat ruhsatları onaylanmış olması için çekilmiş bir kaç dizeleri ihtiyacı brazzers var. Ama onun kardeşi George, şimdi, bu başka bir mesele tamamen bu. Madison adlı gibi siyasi iyilik ve fırsatlar yanında, o daha sorunları vardır."" Ne? "" Hızlı kadınlar, yavaş atlar ve kokain. " Gemma izin verdi. "Diye yapacağım Evet, sanırım. Ne kadar o? Için Davey içine" Davey o olmak zorunda olduğunda belirsiz. Bilmiyorum "ve olan borçları ve iyilik muhtemelen vardır Başka bir yerde borçlu. Ama Davey ona yardım veya mümkün olacaktır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder