3 Kasım 2015 Salı

Güzel Oyuncu En Büyük Hayalini Açıkladı

'Güllerin Savaşı' dizisinde 'Gülru'yu canlandıran , kısa süre öncesinde 'Deniz Seviyesi' filmindeki rolüyle Milano Uluslararası Film Festivali'nde 'En İyi Kadın Oyuncu' ödülünü galip gelen Damla Sönmez , oyunculuktan yabancı bir işi düşünmediğini , moda mahaline rahat ettiği kıyafetleri seçim ettiğini ifade etti . Damla Sönmez , Birleşik Arap Emirlikleri merkezli MBC4 kanalında yayınlanan 'Turki Ekstra' programının sorularını cevapladı . Çalışan bir anne ve babanın çocuğu meydana geldiğini ifade eden Sönmez , oyunculuktan yabancı bir düşüncesi olmadığını vurgularken şu şekilde dedi: " KULİSLERDE SANATÇILARDAN TAVSİYE İSTEDİM " " Babam çocukluğumda bir aşama Rusya'da çalıştı . Pc mühendisi annemle o aşama yalnızdık . Annemle beraber geçirdiğimiz yalnızca pazar günlerini dolu dolu geçirmeye çalışıyorduk . Annem şansıma; beni hep çocuk tiyatrosuna götürmekten yana kullanmış . Yaşım biraz daha büyümeye başlayınca kulislere girmeye başladım . Oyuncuları tebrik edip , 'Ben de sanatçı olmayı düşünüyorum . Bana tavsiyeniz var mı?' diyerek vatandaşları bunaltıyordum . Hiçbir süre yabancı bir mesleği düşünmedim . Hiçbir süre , 'Şu mesleği , bu mesleği yapayım' benzeri bir dileğim isteğim olmadı . "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder